ویزای کار کانادا چیست؟
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

در نوع اول از ویزای کاری کانادا منظورمان این میباشد که کار فرمای مربوط باید یک دعوت نامه کاری برای فردی که در خارج از کشور در جستجوی کار میباشد,تهیه کند. مشخص است که برای پیدا کردن و استخدام شدن در یک موقعیت شغلی در هر کشور اولیت با متقاضیان و افرادی که داخل آن کشور سکونت دارند و همچنین واجد شرایط آن شغل هستند,میباشد و زمانی این شغل به فرد خارجی خواهد رسید که کسی در داخل آن کشور واجد شرایط آن شغل یافت نشود. مهاجرت کاری به کشور کانادا این مکان را به افراد میدهد که علاوه بر اینکه میتوانند برای خود ویزا دریافت نماینددهمپنین میتوانند برای خانواده خود نیز میتوانند ویزا دریافت نمایند.

با گرفتن ویزای کار کانادا امکان اخذ مزایایی مثل برخورداری از خدمات رایگان تحصیلی, برخورداری از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی, برخورداری از قوانین راحت کسب و کار و ... میباشد.

ویزای کار کانادا از طریق اکسپرس اینتری

این ویزا برای کسانی است که قصد دارند در کانادا اقامت دايم داشته و کار در کانادا را نیز تجربه کنند. برای این امر شما باید در سیستم امتیاز بندی وارد شوید و بعد از تاييد صلاحیت برای کار دعوت میشوید. معمولا سه برنامه مهاجرت تحت اکسپرس اینتری وجود دارد که در ابتدا نیاز به تعیین امتیاز شما میباشد. این امتیازات بر اساس موارد زیر هستند:

1-ملیت

2-سن

3-سطح زبان

4-تعداد اعضای خانواده

5-تحصیلات

6-جزيیات پیشنهاد شغلی

این سه برنامه به شرح زیر هستند:

1-برنامه کارگر ماهر فدرال

2-برنامه تجاری ماهر فدرال 

3-برنامه تجربه کانادایی

نکاتی در مورد اخذ مجوز کار در کانادا

نکاتی در مورد اخذ مجوزکاردرکانادا

فعالیت هایی که براساس آن کشور کانادا برای آنها مجوز کار صادر می کند، محدود به فعالیت های خاصی می شوند که از سوی آن دولت اعلام می شود و برای توسعه ی اقتصاد کشور کانادا مفید و ارزشمند می نماید.
1- برای اخذ این مجوز نیاز به شرکت یا کارفرمایی است که شهروند یا مقیم دائم این کشور است.
2-مجوز کار از سوی اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا به صورت موقت صادر خواهد شد که البته قابل تمدید در خاک این کشور خواهد بود
3-ضروری است اداره منابع انسانی و توسعه کانادا تایید کند مجوز کاری را که از سوی اداره مهاجرت صادر می شود اثر منفی بر اقتصاد کانادا نخواهد داشت..
4-برای گرفتن این تاییدیه شغل مورد نظر باید به مدت یک ماه در سه نقطه مختلف کانادا آگهی شود ، اگر افرادی باشند که شهروند کانادا محسوب می شوند و یا اقامت دائم این کشور را دارا می باشند و برای شغل مورد نظر ماب تشخیص داده شوند   اداره ی مذکور در خواست مجوز آنها را رد خواهد کرد.




:: برچسب‌ها: ویزای کار کانادا , ویزا کانادا , ویزا , کانادا , مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: